Divatmenedzsment
Összefoglaló
- Időtartam:3 BA + 1 MA év
- Helyszín:Budapest
- Jelentkezési díj:80.000 Ft
- Jelentkezés:2025. február 15.
Érdekel mi történik divatipar kulisszái mögött? Hogyan jönnek létre a divatmárkák, mi befolyásolja a világmárkák sikerét? Kik a buyer-ek, és hogyan befolyásolják a divatkereskedelmet? Szeretnél a hazai és nemzetközi márkák menedzsment csapatához tartozni, vagy akár egy reklámügynökségnél üzleti stratégiákon dolgozni? AKKOR ITT A HELYED!
Szeretnél egyedülálló, komplex tudást szerezni. Ha szeretnél egy párizsi szemléletű és oktatási tematikájú főiskolán tanulni, magyar tandíjért, de francia állam által akkreditált diplomát szerezve. Ha a jövődet külföldön képzeled el, hiszen lehetőséged van Párizsban folytatni tanulmányaid, ezzel is csatlakozva a nemzetközi áramlathoz.
Divatmenedzsment 3 vagy 4 éves képzése azoknak szól, akiknek szenvedélye a divat, azonban nem tervezőként képzelik el magukat, hanem a fashion világ business oldala mozgatja meg őket. Azok válasszák ezt a szakot, akiket a marketing, a divatkereskedelem, a beszerzés, a gyártás érdekel, vagyis a divat üzleti oldalán képzelik el a jövőjüket. A divatmenedzserek azok a szakemberek, akik marketing és üzleti szemszögből tekintenek a márkákra, a márkákat forgalmazó üzletekre, marketing és üzleti stratégiát dolgoznak ki a kollekciók piaci sikere érdekében.
A francia oktatási programunk három alappillérre épül: divat, művészet és luxusipari ismeretek, marketing és kommunikáció, kereskedelem és menedzsment. A párizsi szemlélet és oktatási program, nemzetközi látókört is ad a hallgatóinknak, így képesek a divatipart globális szinten is követni, és kihívásaira reflektálni. Képesek trendelemzésre, kutatásra, a hazai és nemzetközi szinten is alkalmazható marketingstratégia kialakítására, és a különböző menedzseri feladatok professzionális elvégzésére. A magyarországi 4 éves program felkészíti a hallgatókat arra is, hogy konstruktív módon álljanak a társadalmunkat foglalkoztató fenntarthatóbb életminőség építéséhez, így aktívan vállaljanak szerepet a divatipar környezettudatosabb fejlődésében.
A KREA Design Iskola Fashion art direktor és menedzsment szakjával való együttműködése kapcsán, beépítjük tematikánkba a fashion styling modult, így alapszinten betekintést nyernek a divatkollekciók styling koncepciójának a kidolgozásába is. A képzés kapcsán lehetősége lesz átlátni a fashion stylistok, visual merchandiserek, és az arculattervezők munkáját is. Komoly ismeretet és gyakorlatot szereznek a projektmenedzsment területén is, így képesek lesznek a márkák, vagy divatüzletek számára különböző eseményeket szervezni, mint a divatbemutatók, kiállítások és prezentációk, és egyébüzleti rendezvények. Projektvezetőként képesek lesznek az eseményeket forgatókönyv alapján kivitelezni, üzleti tervet készíteni, összefogni a kreatívokat, kommunikátorokat, és az esemény különböző szereplőit.
A 4 évfolyamos képzés keretein belül kiváló magyar, de többnyire nemzetközi tapasztalatokkal bíró szakemberektől szerzik meg hallgatóink azt az elméleti és gyakorlati tudást, mellyel hazai és a nemzetközi véráramba is könnyen be tudnak illeszkedni.
A képzés nemzetközi jellegét erősíti a tanulmányok lehetősége Párizsban, hiszen a hallgatóink bármelyik szemeszterben, vagy tanévben kapcsolódhatnak a párizsi képzéshez. A master diploma, és az ehhez kapcsolódó szakmai gyakorlat megszerzésére is Párizsban van lehetőség.
Termékmenedzser
Marketing menedzser
Márkamenedzser
Értékesítési vezető
Üzletvezető
Shop Network Manager
A 2024/25 évre az alábbi felvételi vizsgára készülj:
1. Írásbeli rész:
- Írj egy oldal hosszúságú angol nyelvű motivációs levelet, melyben kifejted, hogy miért szeretnél iskolánkban tanulni, valamint szerinted mivel foglalkozik egy divatmenedzser és mi tetszik neked ebben a szakmában!
- Írj egy oldal terjedelemben esszét, hogy szerinted miért fontos a fenntarthatóság a divatiparban. Ne felejtsd el a forrás megjelölését!
2. Szóbeli rész:
A szóbeli beszélgetéshez készíts egy A/3-as méretű, fekvő formátumú moodboard-ot a kedvenc magyar márkádról! A moodboard készülhet kézzel, de számítógéppel is.
Az írásbeli rész feladatait kérjük, hogy küldd el az info@modart.hu e-mail címre
Termékmenedzser
Marketing menedzser
Márkamenedzser
Értékesítési vezető
Üzletvezető
Shop Network Manager
Sikeres felvételesetén 150.000 Ft tandíjelőleg fizetendő.
mi történik a Modartban?
Ha lemaradtál február 10-ei kerekasztal beszélgetésünkről, akkor itt a lehetőség, hogy megnézd online eseményünket!
ők is erre a szakra jártak
Simon Éva
Szabó-Kata Kamilla
szétnéznél a többi szakunk között is?
A Mod’Art International Budapest divattervező szak négyéves magas színvonalú alapprogramjában résztvevő hallgatóink átfogó, nemzetközi tudásra tesznek szert a divattervezés területén. Kimagasló színvonalú ismereteket halmoznak fel, amely a párizsi szemléletnek, a francia oktatási programnak és a hazai, nívós oktatói gárdának köszönhető.
Divatkommunikáció kurzus célja, hogy olyan transzmédiás kommunikációs szakértőket képezzünk, akik elsősorban a divatipar szerelmesei, de a nagyon komoly kommunikációs és menedzsment szerteágazó ismereteinek köszönhetően, megállják helyüket a különböző kommunikációs és reklámügynökségek kreatív csapatában is.
A képzésen a hallgatók a francia szabászat legalapvetőbb és tradicionális technikáit sajátítják el magas színvonalon magyar szakemberektől. A kurzuson részt vevők megtanulják a hagyományos Moulage technika alkalmazását, azaz a szabóbabán történő szabásminta készítést és ruhaformák kialakítását. Emellett a hallgatók birtokába kerül a Müller-féle szabászati rendszer is.